samsung sgh-m310

Bir süredir telefon ihtiyacım vardı. çok sevdiğim m600i (sony ericsson) telefonumu sevdiceğime kaptırınca bana da eski püskü, tuşları iyi basmayan bir nokia kaldı. Bir süre vodafonun bedava verdiği bir telefonu kullandım ama onun da titreşimi yoktu…

Aradım taradım, bir süre emaneten p990i (sony ericsson) kullandım, beğenmedim… en sonunda telefondan neler bekliyorum diye bir liste yaptım…

-düşük sar değeri

-ucuz fiyat

-hafiflik

ne mp3 dinlerim telefondan (sony mp3 player + sennheiser kulaklık ikilisine tapıyorum) ne de fotoğraf çekerim (nikon d40’ıma bayılıyorum)  arada bir mesaj yazarım, her sabah alarmını kurarım… O kadar…

İsteklerime en uyan telefonun bu olduğuna karar verince hemen hepsiburada.com’dan siparişimi verdim.

Valla taleplerimin üzerinde çıktı desem yerdir. Çabuk şarj oluyor, pili uzun dayanıyor, hafif, sar değeri fena değil, 120 TL…

kullanımı biraz zorladı açıkçası… ama alıştım…

Yorum bırakın