buyrun efem?

alenen pamuk ipliği ile sağa sola tutunan bir hayat yaşıyorum a.q.

ulan bir insanın yarın ne yapacağı hiç mi belli olmaz? herkeşlerin hedefe kitlenmiş biçimde kariyer hedeflerine ilerledikleri bir müessesede de çalıştım diyebiliyorum artık. “çalışıyorum” diyemiyorum ama… neden? zira istifayı basıp gitmişim?

ne oldu ki, istifayı basıp gittim diye sormak lazım tabi… 

evvela şunu satır arası yapayım; hiper market zincirinde çalışıyordum. 

ilginç bir durum tabi, kimse sormadı neden istifa ettiğimi. gerçi sorsalar da nasıl cevap verirdim bilemiyorum. müdürüm o. çocuğuydu zira. ukala, karşısındakini insan yerine koymayan, aşağılayan, bulunduğu yeri hak ettiğinden şüphe duyduğum biri. 

nefret ettim resmen son 1,5 ayda. 10 ay çalıştım toplamda, önce ki müdürlerim de sertti falan filan ama en azından kişisel olarak hakaret ve aşağılama yoktu. 

anammm… bi bakmışım, istifa edivermişim =)

iyi de para veriyorlardı aslında =) ehehheee… amaann değmez anacım valla…

huf neyse, Allah belasını versin diyor ve bu postu da burada sonlandırıyorum….

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: