nintendo wii

=) Rabbim…

sen nasıl güzel bir icatsın, sen nasıl bir şahane şeysin, sen nesin?

kaç haftadır alsak mı almasak mı diye bi sürü tereddüt yaşadık, sonra bir an gaza gelip veriverdik siparişi… sonra heyecanla bekleme safhası başladı =)

sevgilim tatildeydi, benim iş yerime geldi, akşam eve zor attım kendimi… o kadar hızlı kuruldu ki anlatamam… sanki 3-5 dakka… konsolla birlikte gelen wii sport resort haricinde başka oyunumuz yok şimdilik. ama o bile bir iki gündür bizi idare ediyor. 

resortte 12 ayrı oyun var, google’dan yardım almadan aklıma geldiği kadarıyla yazacağım. hata olursa affola…

  • masa tenisi
  • bowling
  • okçuluk
  • kano
  • kılıçla dövüş
  • jet ski
  • su kayağı
  • golf
  • frizbi
  • uçaklı birşey

valla 2 tane daha var amma velakin aklıma gelemedi bir türlü…

ilk önce bir mii yaratarak başladım, baya baya bana benzedi üstelik =) sonra oyunları mii ile oynadım…

her oyun gibi bunlar da kolayda zora gidiyor, alıştırma kısmı var oyunların, zaten kontrol sistemi normal bir gamepad olmadığından alıştırma kısmı baya iş görüyor. wii remote ve nançak nasıl tutulur öğrenmek gerekiyor zira…

misal golf oynarken ilk vuruşu hızı falan görmek için topa vurmadan ekrana bakarak yapıp, ardından topa vururken sanki gerçek golf oynar edası ile yere bakıp, topu yerdeymiş gibi varsayınca en süper atış yapılıyor…

hele bir masa tenisi var, akıllara zarar… raketi tutuş şekline göre topa falso veriyor diyorum başaka da birşeycikler demiyorum…

ha bir de tüm bunlar için wii motion plus eklentili remote kullanmak gerekiyor…

alsın herkes diyorum bir de…

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: