gelinlik

Hayır evlenmeyeceğim, en azından şu an için evlenmeyeceğim…

Aslında evlenirim, evlenmek istiyorum… Sevgilimle bir süredir aynı evi paylaşıyorum, denedim yani… Her şey gayet süper düper… Memnunum yani… Abuk davranışları yok, ev işlerine yardım etmek istiyor, bir sıkıntı olduğunda bir kere söyleyince onu düzeltiyor, ev ile ilgili zevklerime saygı gösteriyor. ( Yani umarım son saçmalığıma da gösterecektir =) mutfağa 1,5 metre uzunluğunda bir zincir asıp tavaları üzerine astım da… Henüz yeni görmüş olmalı, bakalım akşam öğreneceğiz tepkisini…)

Ama kurs v.s. hadiseleri yüzünden sanırsam evlenmemiz 2 yılı bulur… Zira kurs 1 ay sonra başlayacak… E o farklı bir şehirli, orada düğün dernek hadisesi zor olur ben hem çalışıyor hem kursa gidiyorken… Aslında imza atıversek olur, yeter yani bana, sonrasında da ufak bir toplaşmalı eğlence…. Yeter de artar vallaha….

Geçenlerde nil ertürk’ün blogunda gördüğüm bir kombin pek hoşuma gitti, onu beyaz ya da kırık beyaz dikip giysem olur bence… Hiç gelinlik hayalim olmadığı gibi saçma da buldum hep, en eğleneceğin günde hareketlerini kısıtlayan inanılmaz ağır bir kıyafetin anlamı ne olabilir ki?
Düz ayakkabı, tüllerle kocaman kabartılmış bir etek ve sade bir bluz… Nesi eksik? Chino pantolonlu, spor ayakkabılı sevgili eksik tabi ki….

Şu beğendiğim fotoyu da ekleyeyim de post sonlansın…



Bir Yanıt to “gelinlik”

  1. ceren Says:

    Ehehe… tabi şunu söylemeyi unuttum, bende böyle durmayacaktır zira artık 80 kilo oldum =) boy biraz uzun da hala 42 bedene girebiliyorum neyse ki…

Yorum bırakın