saçmalamak benim işim

Hepimizin içinde bulunduğu balonlar var, o balonların içine yeni şeyleri almak bazen zor oluyor =)

Biraz evvel blogumu taşıdım wordpress’e ve şöyle bir arşive göz attım, aldatma üzerine hali hazırda yazılmış bir yazım var. Ama hala aklımda bu konuya ilişkin şeyler dolaşıyor. Sebebini biliyorum, vakti zamanında aldatıldığım için aldatılan her eş-dost soluğu benim yanımda alıyor, güya dertleşme adı altında, zaman itibariyle bende de olmayan, enerjimi soğuruyorlar.

En son bu iş için beni seçen kıymetli arkadaşımın olayı pek komikti… bir ara sohbeti yarıda kesip ortamdan kaçarak uzaklaşmak istedim =) ki bu hisse nadiren kapılırım, insanlara tahammül gösterme konusunda kendimi eğitmeye çalışıyorum çünkü.

Hanım kızımızın derdi ayrıldığı sevgilisinin 3 hafta sonra başka bi kızı s.kmiş olması… OK, rahatsız etmiş olabilir… Anlayış göstermek lazım… Birlikte küfrettik uzun uzun. Sonra sadede geldi, aslında çok mutlu, zira kendisi de biriyle sevişmiş, pek memnun kalmış söz konusu performanstan falan filan. Peki sen bu elemanla seviştikten sonra mı öğrendin, yoksa önce mi öğrendin eski manitanın yeni birini bulduğunu? diye sordum, gayrı ihtiyari…

Bu sorunun üzerine olay aydınlandı… Ayrılmışlar, aynı haftasonu başkaları ile birlikte olmuşlar, sonra kızımız cebren ve hile ile eski sevgilisinin yediği naneyi öğrenip aşırı tepki vermiş.

Sus, dedim içimden. Bari iki yüzlü olma. Sen yapınca beline kuvvet, o yapınca şerefsiz pezevenk. Olacak şey değil, önce kendimize dürüst olalım istiyorum. Ben yaptığım hatalardan rahatsız olduğumda bunlardan herkese bahsetmemeyi tercih ediyorum, beni bilen insanlara içimi döküp kendimde rahatsız olduğum şeyleri tüm açıklığı ile anlatıyorum, birilerine haksızlık yaptıysam günah çıkarıyorum… Birilerini kandırmaya çalışmak büyük yük, zaten yaşamak zor, bunu daha da zorlaştırmanın anlamı yok.

Etiketler:

Yorum bırakın