Sabah eğlencesi

Sabah sabah twitterde dolanırken “flört üzerine dini yazı” gibi bir komik yazı linkine denk geldim, eğlene eğlene okudum, güldüm falan. Sonra islami evlilik diye bir link gördüm =) şeytan dürttü, guerilla mail hesabı ile Ya Allah Bismillah diye daldım siteye. Baya da uğraştım aslında, bir sürü form falan doldurdum. Hep ters şıkları işaretledim; alkol ve sigara içerim, cemaatim yok, kuran okuyamam, oruç tutmam,  aldatmasın yeter falan filan… 10 dakka olmadan krikertlerimize uymuyorsun bebeğim diye attılar lan beni siteden =) siktirin lan dedim, çok güldüm…

Kime göre neye göre uygunsuzum? Dine düşkün görünmüyorsam bu o site içinde bir adama uygun eş?!! olamayacağım anlamına mı geliyor? Allah Allah…

Bir Cevap Yazın

