Archive for the ‘deli saçması’ Category

Rüya

Ağustos 10, 2011

Hayal kurmak güzel şey, bu aralar zamanım bol bunun için. Ara ara ufacık bir his gibi geliyor hayallerim.

Ufacık bir ev istiyorum, kocaman kütüphaneli, büyük mutfaklı, sevdiğim komşular istiyorum, keklerimi pastalarımı onlarla paylaşmak istiyorum, ufak bir pastanede çalışmak istiyorum usta olarak (şeflik hayalim yok, hep alt düzey de olsa yönetici olarak çalıştığım için hevesim yok bu konularda sanırım) bir de güzel mutfak malzemeleri istiyorum gerektikçe alınmış, bir mağazadan toplanmamış, mutfağa müzik sistemi istiyorum, masa olsun  istiyorum, koltuk olsun istiyorum, kekin pişmesini mutfakta kitap okuyarak beklemek istiyorum. Sükunet ve birazcık kendi kendime kalmak istiyorum ve bunu istiyor olmaktan korkuyorum sonra çok kendi içime dönüyorum diye…

Reklamlar

ramazan, sigara, oruç, nikotin bandı

Ağustos 8, 2011

Uzunca süredir nikotin sakızı ile kendimi mutlu eden biriyim. Elbette hiç bir şey o iğrenç kokulu dumanın yerini tam doldurmuyor ama öksürük, burun tıkanıklığı ve sürekli leş kokmak ile çap çap sakız çiğnemek arasında tercih yapmam gerektiğinde sakızı tercih ediyorum. Sakızın tadını da sevmediğim için (aslında tadı güzel ama genzimi yakıyor, inceden midem bulanıyor) sürekli azalan miktarlarda çiğnemeye başladığımı fark ediyorum. Kimyasal şeyler konusunda biraz korkak olduğum için çok araştırdım nikotin sakızı/bandı meselesini.

En en en önemli konu vücuda nikotin alırken sigara içmemek, çünkü aynı anda bir sürü sigara içmiş gibi olabiliyormuş ve sonu komaya kadar gidiyormuş.

Oruç tutan insanların nikotin bandı kullanabileceğine ilişkin bir sürü din adamından bir sürü şey duydum, okudum. Peki oruç nefis terbiyesi değil mi? Alışkanlıkları sürdüreceksek? O zaman serumla besin alsak da mı olacak?  Ya da daha önemli olan kısım, nikotin bandı kullanan adam iftardan sonra yemek yiyip, arka arkada bir kaç sigara yaktığında ne olacak?

Tercih yapılması lazım bence, ya nefsine hakim olup tüm zevklerden arınacaksın, ya da yemek de yiyeceksin…

Hayır, din adamı değilim ve insanların tercihlerine sonuna kadar saygı duyarım ama bu sağlık açısından da risk?

anlik

Temmuz 29, 2011

Az evvel birsey oldu…
Ayak bilegimdeki dovmeyi kabuklari dustugu andan beri basarisiz
buluyordum, yaklasik 2,5 yildir. Hep yeni bir dovme yaptiracagim zaman
uzerinden gecilip duzelilmesi hayali ile katlandim ona. Ta ki az
evvele kadar.
Birden gozum takildi, sonra hatalarinin ne kadar dogal oldugunu
dusundum, sanki sinav kagidina elle cizilmis gibi…
Sevdim… Dokundurtmamaya karar verdim, cok sevdim…

ask resmi gecidi vol.1

Temmuz 29, 2011

Buna iliskin daha evvel birseyler yazdim mi bilmiyorum… Senin icin
yazdigim seyleri hatirliyorum, o kadar amnezik degilim, sukur. Ama
bloga yazdim mi olu bilmiyorum…

Hayatimda tuhaf sekilde yer isgal eden insanlardan birisin, severim
ben oyle eften puften insanlari aklima tikistirmayi =) Ama sen onca
yil nasil kaldin, hayret ediyorum. Belki iliskimiz sevgili ya da
benzeri herhangi bir statu kazanmadigi, bir baglilik olmadigi icindir.
Sende beni ceken ne var, bunu da bilmiyorum… Senin icin ozel oldugum
sanrisina her kapildigimda, bir baktim ki; aslinda benimle ayni
seviyede bir suru insan var hayatinda. Belki beni ozel
hissettiremedigin icin hep mesafeli oldum sana? Beni suclarken hic
dusundun mu bunu?

Yanlis anlama, seni yargilamam. Seni hep oldugun gibi sevdim, en ariza
hallerin, insan degilmissin gibi davranman, kivrak ve beni hep
zorlayan zekan. Ama bana son koydugun posta canimi sikti, uzerinden
aylar gecti ve kendine bir post yazdiriyorsun… Hala onemlisin benim
icin…

Canta koleksiyonu

Haziran 28, 2011

Erkekler canta kullansin, boyle kocaman postaci cantalar ya da spor sirt cantalari…

Erkek arkadaslarimla ortak kullanabilecegim bir koleksiyona sahibim amma velakin hic biri sevmedi canta kullanmayi, tuh…

İzin meselesi

Kasım 26, 2010

Alenen izin veriyorum kendime, üzülme izni, sinirlenme izni…

Belki bu kadar izin vermeye meraklı olmasam daha mutlu olurdum? Kim bilir?

midterm bunalımı

Kasım 23, 2010

Allah’ım… Midterm olduğunu dün öğrendim, bu kurs sanırım benim işimin yoğunluğunu hissediyor, en yoğun çalışmam gereken zamanlarda inatla bir aksiyon yapıyor.

Tam bayram öncesi, tam en yoğun işimin olduğu zaman proje için ilk draftı teslim et dedi. Tam ay sonu, yeni menü zamanı midterm sınavına çalış diyor, yetmiyor bir de ekliyor; pratik sınav da yapacağım?!!
Nasıl yani? Ama bu son derece haksızlık? Bari pratik sınav bir hafta sonra olsaydı?
İşim dersem saçma bir yoğunlukla ilerliyore… Ben de bu yoğunluğu inatla kaldıramıyore…
Ama isyan da edemiyore…
Blog, şu 6 günlük bayram tatili bana işsiz güçsüz evde oturmayı amma özlediğimi hissettirdi. Çok üzgünüm…



Blog, sana anlatmıyorum bunu N.Ş.A’da biliyorsun ama… Sırf kendim için içinde bulunduğum durumu kayda geçirmek istiyorum; Hayat insanı evvela derse sokuyor, sonra da soktuğu dersten sınav yapıyor. Ben şu an sınav tarihini öğrendim, sınava çalışıyorum… Anladın sen onu… =(
Bu arada; nasıl bir alışverişim geldi ve nasıl bir param yok, meteliğe kurşun atıyorum blog… Sırf kendimi mutlu etmek adına bu yazıyı alışveriş ile etiketliyorum…

aldatma üzerine

Eylül 14, 2010


Dün bir iş arkadaşımla konuşurken yeniden düşünmeye başladım “aldatma” üzerine…

Arkadaşım der ki; aldatılmak benim için önemli değil, anlarım ben, başkasını sevebilir, onunla birlikte olmak isteyebilir, yeter ki önce bana söylesin, ben de bileyim, ona göre birlikte bir yol çizelim.
Mantıksız geldi tabi bana, ama çürütmeye dahi çalışmadım. Ben aldatıldığımda, V bana söylemedi. Kendim fark ettim. Sorası da malum işte… Ayrılma, barışma, kavga, küfür, barışma, ayrılma… Kalıcı olarak ayrılma….
Aldatmanın sınırlarını düşünüyorum; ilişki yaşayan iki insan var… Farklı şeyler yaşayan, farklı ortamlarda bulunan (göbeğimiz birlikte kesilmiyor kimse ile malum), farklı insanlarla tanışan, o farklı insanlarla “farklı” paylaşımlarda bulunan…
Peki şartlar böyleyken nasıl olur da sadakat beklenir? İnsanlar doğal olarak sadık değillerdir (bence) sadık olmayı seçerler (bence).
“Sadakat” hadisesini omurilik soğanına indirip artık alışkanlığa dökünce tek eşli oluyorsak, ya biri çıkıp omurilik soğanımızı kuru fasulye yanında yerse ne olacak?
Ya birinin ilgisi pek hoşumuza giderse? Bir aksiyona girmesek dahi ilgiden hoşlanmak da aldatmak mıdır?
Yok düşündükçe benim devrelerim ısınıyor, aldatabilitemi sağlam temellere dayandırasım geliyor… En iyisi ben bir elma görseli ekliyip postu sonlandırayım…
Öperim kendimi en omurilik soğanımdan….

bayram seyran v.s.

Eylül 12, 2010

Hoba… Bir bayramı daha yemiş bulunuyoruz… Pek keyifliydi vallahi…

3 gün evde oturuş, memlekete giden sevgili kardeşi, sevgili ile yenen başbaşa yemekler, izlenen milli takım maçları, oynanan guitar herolar v.s.
Bu aralar guitar hero’ya sardım, hala easyde oynuyorum ama aldığım keyif tartışılamaz. Gitar da aldılar, artık klavye ile kastırmaca sona erdi. Kontorland klavye pek ucuz, pek güzel birşeymiş. Hele dokunmatik kısmı yok mu… Beni benden alıyor, sanki slash olup sololar attırıyorum.
Dünden beri de medium kısmında en sevdiğim parçayı training (hufff… Türkçe karşılıklarını istiyorum ben bunlarınnnnnnnnnn) olarak slower çalıyorum maksat küçük barnağım alışsın…
He evet, işteyim şu an… Dükkanı ben kurtarıcam da Allah izin verirse…

engelleme

Eylül 6, 2010

Biri beni engellesin…

Yanlış yapmaya en müsait olduğum dönemlerden birindeyim. Hani bazen çevre koşulları, psikolojik durum, yaşananlar falan itekler ya insanı…
iTEKLENİYORUM…. Kimseyle paylaşamıyorum…. Zira hatalı işlere giriyorum…
Allah’ım engelle beni…