Archive for the ‘denetim süreci’ Category

genelleme

Ocak 10, 2009

yazmışım zamanında… zamanımın olmayışından hemen sürekli açık olan yegane internet sayfasına… şimcik tarihleriynen buraya da copy-paste yapıcam… evet, ben yapıcam…

28.11.2008

bol stress soslu, gerginlik dolu mühendis sepetinde, şefin spesiyal azarı

hep diyorum hazır yemek sektörü dendiğinde müh

endisi dediğimiz aksamı, işin yürümesini sağlayan işçilere yani tekerleklere bağlayan dingil; aşçıbaşı…

ve ben gene hep diyorum; şef aşçı konusunda müthiş şanslı bir insanım. hemen yanı başımda fosur fosur sigara içen, şişman aşçıbaşım mikrobiyoloji ile ilgilenen, soğutucunun nasıl çalıştığını anlattığımda ilgi ile dinleyen hatta kimyaya meraklı üstelik 20 yıllık mesleki tecrübesi ile beni gastronomik açıdan yetiştirmeye debelenen muhteşem bir adam.

üstelik stress altında ezilen mühendisini, elinde bıçakla tehdit edecek, azarlayacak kadar da çılgın bir kimse kendisi.

ev-taşınma stresine girmiş gariban bünyem mide spazmları ile titreyen eller ararsındaki korelasyonu çözmeye çalışırken, meditasyon denemelerim boşa çıkarken, gevşeme tekniklerine odaklanmaya çalışırken gene taşınma işine kayan beynime söz geçiremezken, söylenenleri anlayamazken… en işe yarar yöntem olan bıçaklı saldırı en azından dış dünyaya dönmeme yardımcı oldu. sanırım yoga derslerine boşa para veriyorum?!! 

herkese benim ki gibi usta versin yaradan… amin…

06.12.2008

yumurta-kapı

kapıya dayanan yumurta, adrenalin v.b. zamazingoların insan çalışma hızı ve konsantrasyonuna etkisi üzerine makale yazabilirim sanıyorum ki… yahu 24 yıllık hayat hep aynı döngüde mi gider? pes vallahi… bir sınava da 1 hafta önceden çalışmaya başla… yok abi, hep son dakika hep son dakika…

ama deneyimlerim diyor ki haccpten 22000’e 3 haftada geçiş insanı zorluyormuş… gerçi hala bir haftam var =)
ve bir hafta kalmış olmasına rağmen hala kahveden redbulla terfi etmedim. hala yoga derslerime katılacak zaman kalıyor…

izlenebilirliği sağlamak pek kolay geldi, lakin dün aklıma takılan “eylemleri bir amaca bağlama” olarak ifade ettiğim durumu bir türlü şeedemedim.

taşınıyordum, ertelenmişti… evi tuttuk. taksimetre işliyor =) kirayı falan ödedik. ne zaman taşınırız bilemiyorum. boya badana da lazım, kendim boyamak istiyordum… belki duvarkağıdı? umarım zaman kalır… çok heyecanlıyım çok…

sevdicek şu an hammadde spektlerimi düzenliyor, görev talimatları çocukluk arkadaşımın revizyonundan geçiyor, üretime girmeyen/giremeyen mühendisin açığını şef aşçı kapatıyor… gıda mühendisi olmayan insan grubu olmalarına rağmen yardım ediyorlar… şanslı mıyım neyim yahu?

devamı da var ama onlar sıkıcı…

Reklamlar