Archive for the ‘hobi’ Category

dremel

Haziran 1, 2010


çok istiyorummmmm, nolur aliim… nolur ama nolurrrr………

yahu hamile falan değilim ama dremel aşeriyorum nedendir acep?

vallahi param suyunu çekmiş olmasa alıvericem, 150 lira gibi birşey tutuyor. Dremel 300 modelinin 55 aksesuarlı olanını istiyorum, flexi onun içinde varmış.

hayır alıp ne yapacağım ben de bilmiyorum =) ama istiyorum, tıpkı bir sürü jel eyeliner sahibi olup blacktrack istemek gibi sanırım.

aslında dilimli tahtalar üzerine gravür falan… öyle isteklerim var kendimden…

istediğim bebek ise şu;

bu arada dolanırken dolanırken nette süpercene bir forum buldum.
ahanda şurası…
hobiye meraklı insanlara şiddetle tavsiye ederimg…